Legend Muhammad Zeeshan Arshad

لیجنڈ آف اللہ

دشمنی سے نہیں ہوتا وہ قبر میں فنا
اپنے حکم سے زندگی جسے دیتا ہے خدا

وہ کفر کی گندگی انہی لوگوں پر ڈالتا ہے جو عقل سے کام نہیں لیتے (لیجنڈری قرآن 10.100)

کورونا وائرس نے آکر یہ ثابت کیا کہ

تحریر: لیجنڈ محمد ذیشان ارشد

Date: April 15, 2020

کرونا وائرس نے آکر یہ عملی طور پر ثابت کیا کہ غیرمسلموں کے تمام خدا باطل ہیں اور غیرمسلم مذہبی پیشواوں نے صدیوں سے دنیا کے تمام غیرمسلموں کو بے وقوف  بناکر رکھا ہوا تھا۔

کرونا وائرس نے آکر یہ بھی ثابت کیا کہ اللہ کے خلاف ملحدین کے تمام دعوے سو فیصد جھوٹے و باطل ہیں اور وہ بھی اپنی عقل سے ہرگز کام نہیں لیتے ورنہ وہ اسلام قبول کر لیتے۔

کرونا وائرس نے آکر یہ ثابت کیا کہ صرف اسلام ہی سچا دین ہے کیونکہ اللہ نے کرونا وائرس کا توڑ میرے حوالے کردیا ہے اپنے فضل سے۔

جس ملحد یا غیرمسلم کو کرونا وائرس کے ہاتھوں موت سے خوف ہو وہ کلمہ پڑھ کر اسلام قبول کرے تو کرونا سے حفاظت کا حل تحفہ میں بھجوادوں گا تاکہ اسلام کی سچائی دیکھ لے۔ پھر نہ ماسک کی ضرورت، نہ سائنسی آلات کی، بے فکر زندگی گزارے۔

سائنس کے متکبرین خواہ مسلم یا غیرمسلم فی الحال خود بھی کرونا وائرس سے متاثر ہوکر مرسکتے ہیں اور اپنے پیاروں کی لاشیں بھی دیکھ سکتے ہیں جیسے ہزاروں لوگ کرونا کے ہاتھوں ہلاک ہوگئے۔

چونکہ یہ وائرس کائنات کے بادشاہ اللہ کے حکم پر آیا ہے اسی لیے حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے ایک امتی کے پاس ہی اس کا حل ہے جس کی تلاش میں روئے زمین کے انسان بھٹک رہے ہیں ۔اور یہ حل دین اسلام سے ہی جڑا ہے۔

جو یہ سمجھے کہ کورونا وائرس کا حل اسلام میں نہیں وہ بے شک خوف میں جیتا رہے اور سائنس کے بھروسے پر مرتا رہے۔

بے شک یہ اس صدی کی ایک کھلی نشانی ہے ان کے لیے جو عقل و عاجزی سے کام لیتے ہیں ورنہ اکثر لوگ اللہ کی نشانیوں سے غافل ہیں اور حسد میں جلتے ہیں۔


Rightful Religion | Legendary Freelancer
Copyright © 2011 - 2022 All rights reserved.